ONLY

All
All
Showing all 19 reviews
5.0
information and indicative it was only priority that we using to help the clients with severe arthritis , spinal stenosis, total knee arthroscopy, osteoporosis
Pros
innovation
Cons
collaboration
1.0
Uitbuiting. Slecht betaald. Lange werkdagen. Het draait alleen om omzet, ten kosten van personeels.
5.0
Een hele geschikte en fijne baan als je opzoek bent naar parttime werk.
2.0
Naar mijn mening kunnen ze beter de fysieke winkels sluiten en overgaan tot online verkoper.

Je shopmanagers en team leden daaronder uitknijpen(kosten besparing online concurrent bij te benen) gaat zelfs zo ver dat het juridisch niet klopt.

Toen ik hierover in gesprek ging met de regio manager, werd het weg gelachen en moest ik gewoon doen wat er gevraagd werd. Terwijl ik dit aandroeg als een gezamenlijk verbeterpunt en met een positief uitgedragen onderbouwing; dit constateer in in de arbeidscontracten > klopt juridisch niet, HOE pakken we dit samen aan.

Vindt het jammer dat zo'n grote speler in de detailhandel op z'n hakken loopt. Het zou een voorbeeld moeten zijn voor andere retailers.
1.0
De grootste fout die ik heb gemaakt is het ondertekenen van mijn contract hier. Nog nooit heb ik zo’n onmenselijk rotzooi meegemaakt. Ze beloven je zoveel en uiteindelijk komen ze niks na. Als je zin hebt om aan het lijntje gehouden te worden is dit bedrijf zeker geschikt voor jou. Er heerst een nare sfeer en er is constant sprake van vriendjespolitiek. Als je niet goed oplet wordt je uitgebuit waar je bij staat. Ik beb het echt een kans gegeven maar helaas, op het moment dat je je grens aangeeft kun je een grote mond verwachten. De druk is ontzettend hoog, er is een verschil tussen streven naar perfectie en de ‘het is nooit goed’ mentaliteit. Dat laatste is zeker van toepassing bij de Only. Er zit potentie in de werkwijze van de Only, absoluut, maar de uitvoering is drie keer niks. Jammer!
3.0
Mijn werk ervaring bij de only, ik heb er veel geleerd en het was een leuke werk sfeer.
Ook werd er veel gecommuniceerd door middel van groeps apps waar je veel informatie door kreeg
Cons
Weinig personeel
3.0
Aufgrund Neueröffnungen und Umstrukturierungen war nicht immer ausreichend Personal vor Ort. Dies resultiert in Mehrarbeit des verbliebenen Personals, was bisweilen sehr stressig war.
3.0
OVer het algemeen is het werk leuk om te doen en de sfeer gezellig. Alleen jammer dat de beloftes bij de sollicitatie niet zijn nagekomen. Bijv. minimaal 32 uur per week werken is er nooit van gekomen. Ook worden er constant mensen aangenomen terwijl de fulltimers die er al werken steeds minder uren krijgen.
1.0
De meest ergste werkgever ooit. Geen waardering alleen maar klagen. De ergste is only rechterstraat en demer Eindhoven
1.0
Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken, maar wat een slecht bedrijf. Ze gaan met je om alsof je een robot bent en slechts een nummertje. Je krijgt 0,0 waardering en er wordt verwacht dat je lange dagen maakt. Ook sta je vaak alleen. En het salaris is slecht. Vriendjespolitiek, Echt verschrikkelijk. Heb nog nooit bij zo'n slechte werkgever gewerkt. Ik verdien bij mijn huidige werkgever zonder ervaring 700 netto meer.

Kort om, DOE HET NIET EN RED JE ZELF!
1.0
Ik heb nog nooit in mijn 10+ jaren ervaring in de retail, zulke ONMENSELIJKE MANAGEMENT meegemaakt.

Om te beginnen was mijn team in het filiaal echt super leuk/gezellig.

Maar dat was het ook letterlijk, als ik mijn team niet had weet ik niet hoe ik het voel kon houden

Iedere maand een stockcount vanaf 08:00 en je mag pas naar huis wanneer hun ermee akkoord gaat, dus je kan verwachten dat je tot super laat werk. Wat ik hier ook duidelijk wil mededelen is de werk druk in dit bedrijf heel hoog is, lange ware dagen en het allemaal niet waar is voor wat je betaald krijgt.

Soms heb je dagen dat je alleen MOET staan, wat ik totaal niet vind kunnen als het gaat om je personeels veiligheid (vooral in de winterperiode)

Totaal geen waardering, het is alleen maar nemen,nemen en nemen.

Maar op het moment wanneer het andersom is, dan is het je eigen probleem.

Communicatie is ver te zoeken,continue worden er fouten gemaakt. Je kan beter alles opnemen of zwart/wit hebben. En al geef je dingen aan word er niet naar je geluisterd tot dat het te laat is.

Er word dus in andere woorden totaal niet geinversteerd in de personeel's, en word hier ook erg misbruik gemaakt van je functie.

Er word verwacht dat je dingen doet wat een shopmanager moet doen maar je word als ''verkoopmedewerker'' uitbetaald. En je krijgt er helaas niks extra's voor.

Heel jammer, want het collectie van only is best oke.

Ik adviseer iedereen ""weet wat je waar bent"
4.0
Für den Kunden ist der Laden super und genau so auch für Arbeitnehmer.
Man sollte aber auf Zack sein und in der Lage sein viel Arbeit in wenig Zeit zu stecken. Das Klima unter den Kollegen in allen Stores, war bis jetzt super.
3.0
Das Team und die Atmosphäre ware super, aber ost wurde bei stressigen Tagen der Überblick verloren.
3.0
Une intégration médiocre et inadmissible venant de certaines vendeuses.
5.0
Man hat gute Aufstiegschancen und wird herzlichst aufgenommen.
Es wird einem alles sehr gut erklärt und man findet sich sehr schnell ein
2.0
Überstunden wurden nicht bezahlt.
Mindestlohn....
Pros
Rabatte
Cons
Leitung, Lohn, Überstunden ...
2.0
Vorteile : 50% auf die Klamotten
Aufstiegschancen, aber auch nur wenn man nur für den Laden lebt.

Nachteile : ständiger Druck von oben.

Es wird nur erwartet und verlangt dafür ist der Lohn einfach zum Lachen.

Kein Weihnachtsgeld o Urlaubsgeld.

Man kommt sich wie ein Nutztier vor, spurtet man nicht, wird ersetzt.
4.0
Nach 4 Monaten arbeit bei Only wurde ich kurz vor Ende der Probezeit ohne Vorwarnung Entlassen- und da war ich nicht die Einzige.

Zuerst bekommt man ein Gutes Gefühl vermittelt. Das Team nimmt einen sehr freundlich auf und gute Leistungen werden sowohl gesehen als auch anerkannt. Und es werden Versprechungen von Beförderungen gemacht um einen weiter zu Motivieren. Doch dann Ändert sich das Arbeitsklima sehr schnell und es werden regelrecht Gründe gesucht um jemanden raus zu ekeln. Sollte dies nicht gelingen, wird man von einem Tag auf den Anderen gekündigt- ohne Vorwarnung oder Ähnliches....
Pros
Gute Bezahlung, zusätzlich entstandene Kosten bei Aushelfen in anderen Filialen werden erstattet
Cons
viele Angestellte werden kurz vor Ende der Probezeit entlassen.
5.0
Durch eine Freundin bin ich dazu gekommen und kann das Unternehmen jedem nur weiter empfehlen.
Super tolles, junges Team.
Pros
50% Mitarbeiter Prozent
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at ONLY. Our community is ready to answer.
2.8
Work/Life Balance